piątek, 24 sierpnia 2012

Powrót (4)




                                       
                                         Rozważam czy by nie podskoczyć na Zamek..?
                                         Byłbym jakoś bliżej Pielgrzymki...trochę żal, że
                                         nie poszedłem kawałek - do Korzecka choćby..



                                         Lecz na Zamku niechybnie spotkam ....
                                         Pomyśli, że specjalnie przyleciałem - po co?
                                         Może robić zdjęcia??
                                         ..
                                         Tak się plączę - i studiuję chmurę.
                                         Pogoda jest istotna dla Pielgrzymów - bardzo!






                                         Pójdę kawałek w stronę boiska - może tam złapię
                                         nastrój lepszy - ...nagle przypominam sobie, że nie
                                        jestem sam. ..już wiem; chwila lektury odwróci...














                                        16:45                                                                 2200


                                        W górze nie wyglądało dobrze...- lecz tyle godzin już
                                         minęło! ... nie będzie padało... czuję to - ...w tej chwili
                                        usłyszałem daleki zaśpiew Pielgrzymki - aż położyłem
                                        torbę i ruszyłem parę kroków w tamtą stronę.

 Copyright © 2012Andrzej Antoni Czerwiński Kielce. All rights reserved

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz