czwartek, 23 sierpnia 2012

Powrót (3)






Siedzę na ławce w Rynku i naprawdę nie wiem co dalej.
Wypad do Małogoszcza byłby najlepszy - lecz niemożliwy.
Pozostawało, albo wracać do K...albo-albo?
Czemu nie?
Ten pomysł - nieoczekiwany - jak powiew...
Potem coraz mocniejszy - podniecał.
Moja miłość dodawała  siły.
Nie byłem sam przecież.




Wędrowałem już z kwadrans.
Wchodziłem na Górę Zamkową
najostrzejszym skrótem.
Z doliny dobiegały pieśni
Pielgrzymki; dwóch grup,















       
    




może trzech nawet?          

                                               





..                                              
                                                     Oglądam się trochę jeszcze                                
na alejkę
skonfundowany - coś takiego!
Przecież drobiazg, a jednak
to one stanowią istotę.
..
Przed chwilą minąłbym samego
Pana Roberta J.
Burmistrza Chęcin - w dodatku
w towarzystwie...jak to możliwe..?
..ale mnie powitał jak najbardziej
uprzejmie..- choć nie przedstawił..
..                                                                                    







..a czy powinien?               16:39                                      



Może tak, a może nie..?                                                      
Więc robię parę ujęć
choć z tyłu - choć to
nie to samo przecież...
Fakt
Już nie wiem co sądzić. Pocieszam się dużym
to znów małym aparatem - dla odmiany.
                                                                                                          
Copyright © 2012 Andrzej Antoni Czerwiński Kielce. All rights reserved

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz