wtorek, 4 grudnia 2018

O co chodzi ?

Absolutnie nie zgadzam się z takim postępowaniem wobec mnie.
Zabrano bezprawnie administrację bloga
Pielgrzymka Lubelska, który osobiście założyłem w sierpniu 2010.
Usunięto wiele postów z tego bloga i ponad tysiąc zdjęć.
Jest to po prostu oszustwo, ponieważ odrzucono moje prawa autorskie.
..
W ten sam sposób pozbawiono mnie bloga Foruym Pascala PRALNIA , dalsze trzy, czy cztery blogi
potraktowano identycznie.
również pozbawiono mnie administracji.
..
Uprzejmie proszę o wyjaśnienie sytuacji
i naprawę wyrządzonej szkody.

Uprzedzam równocześnie, że odbieram to co mnie spotyka
na Blogger & Google - po jedenastu latach współpracy
jako całkowicie dla mnie niezrozumiałe - stad deterrminacja
procesowa.
..

Andrzej Czerwiński vel Pascal Alter
25-001 Kielce 1
Box 332

Kielce, 4 grudnia 2018 - 19:52

3 komentarze:

  1. Akurat przywrócono moją administrację Pielgrzymki Lubelskiej.. - jeśli to się utrzyma
    potraktuję to jak sukces i ewentualnie
    zamieszczę trochę zdjęć ..
    Moim planem kiedyś było wspólnie z PT Kierownictwem Pielgrzymki Lubelskiej zamieścić reportaż z całej trasy
    Pielgrzymki - dla mnie to jest event - więc bez kontekstu religijnego i jakiejś ingerencji co do ujęć.
    Wiem, ze to trudne, ale spróbuję - ponieważ jest istotne wydarzenie w skali nie tylko krajowej. Pascal Alter 4 grunia 2018 20:05

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle ujęcia wytrwałych i pełnych poświęcenia ludzi oraz wspaniałe krajobrazy..


    OdpowiedzUsuń