wtorek, 4 grudnia 2018

Cool

Akurat przywrócono moją administrację Pielgrzymki Lubelskiej.. - jeśli to się utrzyma
potraktuję to jak sukces i ewentualnie
zamieszczę trochę zdjęć ..

Moim planem  było wspólnie
z PT Kierownictwem Pielgrzymki Lubelskiej
zamieścić reportaż z całej trasy
Pielgrzymki
 - dla mnie to jest event -
więc bez kontekstu religijnego
 i jakiejś ingerencji co do ujęć.
Wiem, ze to trudne, ale spróbuj
 - ponieważ jest istotne wydarzenie
 w skali nie tylko krajowej.

Andrzej Antoni Czerwiński 4 grudnia 2018 20:10
..
Dnia 30 stycznia 2019 stwierdziłem następny myk
tutaj : uporczywie trwa się przy ksywie "pascal alter"
- jako administrator; ze mnie zrobiono autora,
choć to przecież ja zakładałem ten blog.
..
To jest takie zyganie się - jednak sprawa jest
poważna - z bloga usunięto setki postów z tysiącami
unikalnych zdjęć ; moje zdjęcia mam na kilku nośnikach
- w tym na oryginalnej karcie, ..jestem pewien, że opublikuję
na uczciwej witrynie również ten album w całości.

A.A.Czerwiński, 30 stycznia 2019 (05:30)

1 komentarz:

  1. Znooowu manipuacje; zabrano stąd najlepsze sesje - zostawiono strzęp ostatniej sesji - teraz roluje się mnie znow z funkcji administratora, żeby ukraść jak Forum Pascal PRALNI z tysiącami moich zdjęć. To już nie są złośliwości! Andrzej Antoni Czerwiński, 25 - 001 Kielce 1 skrytka pocztowa 332: Sprawa dotyczy teraz boga Pielgrzymka Lubelska 24 stycznia 2019 - 01:59

    OdpowiedzUsuń